The tears come streaming down your face

Idag har jag varit på akuten. Det rann ganska många tårar på både mig och mitt sällskap då. Vi var ganska nervösa båda två. Sedan fick jag reda på att det inte var något fel på mig. De sa att jag kanske är stressad. Jo, det är jag visst, men kan det verkligen bara vara det? Hmm.

Sjukhus är så sorgliga ställen. Alla ser oroliga, ledsna eller trötta ut. Det luktar sådär kliniskt och ohemtrevligt. Man kan bara föreställa sig hur många som har fötts och dött i huset. Hur många ångestladdade timmar som spenderats utanför operationssalar och i väntrum. Så många jobbiga känslor i ett och samma hus.

Annars? Jag vet inte. Jag känner mig bara förvirrad över allt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0