Farväl Jupiter, adjö, jag måste läka mina sår

Äntligen! Nu har jag dragit upp mina bopålar från Södra och slagit upp läger på en ny plats. I Dvärsätt (Dvärgsex), förorten liksom. Yo. Eller så inte. Hur som helst, sängen där är bred och skön och det finns diskmaskin. Idag kom jag till skolan, såg Södra och kände bara lättnad och lycka. Så skönt. Men det känns annorlunda att det ställe som varit Hemmet med stort H under så lång tid inte längre är det.

Dessutom får jag bloggabstinens när jag inte kan skriva här. Jag tänker så mycket som jag vill få ut i världen, men jag hinner aldrig förrän det är borta igen.

tack för kriget mot dom kloka
för virvlarna i håret
tack för svaren på gåtorna
du la i min hand
jag ska minnas dina drömmar
jag behåller dina viljor
jag ska söka dina krafter
i ett farligare land

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0