Mother am I good looking?

Ny favoritgrönsak: babyspenat. Det är så väldigt mycket godare än det låter! Namnet är ju nästan lite läskigt. Men skenet bedrar. Mm.

Imorgon ska jag upp tidigt eftersom jag ska vara hos Folktandvården tjugo över åtta. Eftersom jag sov till efter tolv idag är jag inte ens lite trött än. Mitt dygn är fuckat (det finns inget bra motsvarande ord på svenska, tyvärr).

Varför svarar inte Gary chefredaktör på min mailförfrågan om när på måndag jag ska infinna mig? Kollar han inte mailen flera gånger om dagen? Han kanske har ett sunt förhållande till internet (det vill säga lagom mycket fritid)? Eller så har han läst det och svarar inte för att jag skrev något konstigt, även om jag inte vet vad det konstiga skulle vara? Eller så är jag bara neurotisk? 

Det här är bara osammanhängande svammel. (Konstaterar det uppenbara.)  Det är nog bättre för världen om jag tittar lite på Vänner istället. Hej så länge.


Kommentarer
Postat av: Cami

Anna, ditt dygn är knullat. KNULLAT! Skitbra översättning!



Gary är nog bara seg. Andas! (Haha, höll på att skriva "ansas" där och fick en bild av fittflätor osv. Hijelp?!)

2008-08-20 @ 01:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0