Vad skulle vi annars göra?

Idag fick jag en kram av mammas sambo. Det kändes väldigt underligt, trots att den verkade uppriktig. Där ser man vad lite choklad kan göra.

Det är så fruktansvärt skönt att sova när man egentligen inte ska. Till exempel när det är gäster i huset och man borde vara trevlig. När det gäller folk jag inte känner mig önskad av är jag nog ungefär lika trevlig oavsett om jag är vaken eller inte. (Det blir inte mycket sagt.)

Tydligen är jag en givmild person. (Som personen som sade det brukar säga: Den som vet, den vet.) Det kändes som en bra etikett. Den personen har jag inget emot att vara.

Jag kände för att skriva ett osammanhängande inlägg utan mening och innehåll. Det var väl kul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0