Det var inte bättre förr men det ska bli bättre framöver

Livet i korta stycken:

På Dille började jag gymnasiet och på Dille ska jag avsluta det, har jag bestämt. Min kära rektor talade förnuft med mig. Och jag vill ju ta studenten med världens finaste Dillebarn.

Och så har jag reviderat min flyktplan. Palla åka på en ångestresa till älskstaden London? Nä, jag hänger på Dille i jul och far till Småland under mellandagarna. Det blir billigare så. Så har jag råd att åka till Siesta i vår.

Imorgon har vi öppet hus på skolan och jag är så fett nervös.

Filmklubben igår var inställd tråkigt nog. Den är höjdpunkten på mina onsdagar som är rätt tomma annars eftersom jag inte har någon skola då. Men jag hängde kvar och sov över i alla fall. Fick skava skavfötters.

Jag klurar på årsbästalistan. Förslag mottages gärna. Åh, vad stört kul det är!

Och som tur är ska jag åka pulka idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0