I'm still way too tired for my own bed

Idag är ännu en sjukdag i raden. Feber hindrar mig dock inte från att ta mina tillfällen att fly hemmet. Eller fältet snarare. Idag hänger jag i Fylke.

Igår var jag hos Anki på Birka. Vad är grejen med det stället?! Såg Heath Ledger-kopian samt en kille som lätt hade kunnat spela Donnie Darko. Yep, det är på Birka alla hetingar finns.

Jag fick en mössa av Anki, en vit med gröna älgar på som hon stickat. Det skulle bli en grytlapp från början. Hon tyckte att den var ful. Jag tycker att den är asfrän. En halvtimme efter att jag fått den gick jag in på Domus för att köpa choklad, och då fick jag en komplimang för den! AWESOME.

Skolan känner sig försummad. Jag tänker mig nya tag efter jullovet. Just nu orkar jag inte. Är inne i någon slags fysisk och psykisk utmattning. Vill hitta ett vilsamt ställe och bara chilla. Fylke är najs. Ska snart röja lite i köket och fundera ut middagsmat.

Ibland behöver man skriva ett pladderinlägg, för att få saker sagda bara.
Oviktiga men ändå nämnvärda saker.

Kommentarer
Postat av: Anki

kul att folk gillar mössan :) jag tyckte inte om den för att jag var ful i den... passar mycket bättre på ditt huvud!

2008-12-11 @ 13:52:03
URL: http://annjoh.blogg.se/
Postat av: Mango

Birka, då finns en chans att du såg vår trummis :P

2008-12-12 @ 17:21:30
URL: http://fredmansepistlar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0