Jag kommer ändå aldrig få ligga med Conor Oberst.

Hej Tomten.
Min önskelista:

Conor Oberst (Förklaring: Bright Eyes, brustet hjärta-röst, allmän sexighet.)
Andreas Söderlund (Förklaring: Niccokick, lockar, stuprörsrumpa.)
Fredrik Wikingsson (Förklaring: Humor(!), musiksmak, lugg + leende, potentiell stuprörsrumpa.)
Björn Gustafsson (Förklaring: Lockande lockar, allmän sockersöthet och humor.)
Chris Martin (Förklaring: Coldplay och allmän jävlig sexighet.)
Victor Norén (Förklaring: Sugarplum Fairy och videon till The Escapologist.)
Molotov Jive (Förklaring: Alla är hetare i svartvitt?)
Edward Norton (Förklaring: Fucking amazing skådespelare med fin rumpa, sexig röst och allmän hotness.)
Jack Sparrow (Förklaring: Johnny Depp i kajal.)
Simon Norrsveden (Förklaring: Jag är kär i hans musik.)

Christans tillägg:
Christian! (Förklaring: Varför inte?)

Mandas tillägg:
-Åh! Kan inte jag få vara med?

Elsas tillägg:
-Är jag med?

Thomas tillägg:
-Varför är inte jag med?

Puss!
Eder ytliga poptönt


Kommentarer
Postat av: Petré

Och varför är inte jag med? haha.

2008-12-13 @ 16:48:32
URL: http://ericcartman.blogg.se/
Postat av: P3

Synd. Den är sagolik haha.

2008-12-13 @ 17:31:38
URL: http://ericcartman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0