Merry christmas your arse, I pray God it's our last: THE ESCAPE PLAN

Okej.
Det är snart jul.
Som tur är har jag några olika lösningar, skräddarsydda för just dig. (Det vill säga mig.)
Listen up.

Alternativ ett.
Mamma och hennes sambos släkt. De ogillar mig, jag ogillar dem, grötiga traditioner och allmänt äckel. NEJ.

Alternativ två.
Pappa. Otryggheten in person. Har inte firat jul med far på många år. NEJ.

Alternativ tre.
Dille. Ja, kanske. Någon enstaka mysmänniska att hänga med och så. Bo ensam några dagar. Gå på Corazon den 19:e (där de spelade så bra musik, om ni minns). Vara kvar hela jullovet. KANSKE?

Alternativ fyra.
Corazon den 19e. Eventuellt en sväng i Stockholm och träffa Jenset när jag ändå ska till Arlanda. Åka till London den 21a och komma till Sverige den 26e. Åka till Gislaved och träffa underbaringarna där. Upp till Östersund igen för att supa in den nya året. JA?

Alternativ fem.
Åka till London den 16e och åka hem den 21a. Se The Pains of Being Pure at Heart i London den 17e. Men då återstår fortfarande julproblemet. Dille kanske? Dessutom är det dyrare att åka då. Men KANSKE?

I need your help here. Jag gillar fyran en hel del, men vill gärna ha fräscha åsikter.
Om någon vill hänga med så är det helt lugnt.
Har någon en flyktort att erbjuda som det är billigare att ta sig till är det också väldigt lugnt (fast jag älskar London).

Buss (eller snarare flygplan) på er.


Kommentarer
Postat av: carina

glassigt med 4:an ;) :)

2008-12-02 @ 12:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0