Sleep, just sleep

Mitt favoritställe på Dille Gård är Cajsas säng. Den har två stora kuddar, ett varmt täcke och står behagligt nära en tv och dvd med en massa bra filmer. Det är där jag vilar. Jag fick gå dit i fredags när jag höll på att dö av mensvärk (ingen överdrift, jag var faktiskt nära att avlida av smärta, åtminstone kändes det så) och idag fick jag sova där medan Harry Potter och Fenixorden höll mig sällskap i bakgrunden. 
Det är skönt att bara få vara. Det är få ställen som erbjuder vila för min tramsigt rastlösa själ.

Jag vet inte vart jag ska göra av mig själv. Det är då jag åtnjuter faran av att röka. Man tar i alla fall vägen någonstans. Jag vet att man kan dö, men det är lite av poängen. Samt att det är gott. Jag tror att man tycker det om man växt upp som passiv rökare. Dessutom är det rock 'n roll. 
Sade hon och hostade.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0