Standing on the deadline, eller Hybris 2.0

Igår fick jag ÄNTLIGEN ett paket skivor från Groove! Tack, tack, tack.
Idag fick jag ett mail av Gary där han skrev att det som ska få en chans att vara med i årets sista pappersnummer måste in senast imorgon. Just nu tar jag alltså en paus från skrivandet genom att skriva lite mer. Ah, I am only living when I am writing.

Men det bästa har jag inte berättat än! Det är... Årsbästalistan! Som skribent på Groove (känn mitt storhetsvansinne när jag skriver det här) är min åsikt önskad! ÖNSKAD! Aaaaaah, det här är det coolaste jag har varit med om på länge!

Apropå min åsikt så tvångslyssnade jag på Katy Perrys nya singel Hot 'n cold idag när min roomie kollade på videon på ZTV. Och jag insåg att det faktiskt finna en anledning att hon är så jävla poppis.
Det är väl nu jag "förlorar mitt indieass".

Fan vad underbart det är att vara under deadline. Nu ska jag återgå till mitt kall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0