we're bound to be afraid

okej.
thailand.
nerresan tog tva dygn och var kaotisk. jag ville ge upp och aka hem.
nu ar vi har och forlat, alskade dillebarn, men jag njuter inte.
jag ar radd.
livradd.
jag tanker hela tiden, alldeles for mycket tid att gora sa, pa samuel och pa er som har det jobbigt och pa allt jag gjort fel och pa juni. pa hur jag ska losa mina problem och pa hur dalig jag ar. pa att jag kanske blir magsjuk av maten har och har angest. pappa ar besviken for att jag inte orkar gora sa mycket sahar innan jag landat efter den jobbiga resan. och nu blir han full. han fyller ar idag sa han fick champagne, han bjod mig pa ett glas som jag drack men sedan sade jag nej. da sa han "jo, ett glas till, annars dricker jag det har sjalv och da blir jag inte rolig".
jag ar sa javla radd nu. hur ska jag klara natten? vad kommer handa?
jag kommer att overleva, that's for sure. men mer vet jag inte. 
 
you're the only thing that I love
scares me more every day

Kommentarer
Postat av: Cami

Aaah! Jag tror att jag förstår känslan. Den enda person du har att förlita dig på i ett främmande land, lusar ner sin omdömesförmåga och kanske får för sig att byta ut dig mot två kameler.. jag skulle OCKSÅ vara rädd!!!1!111

Men du överlever. Jag tänker på dig. Förresten krävs det minst ett par miljarder kameler i utbyte mot dig.

2008-02-07 @ 09:15:01
Postat av: carina

hoppas att du fick mitt sms
skickar ett mail.
puzz!

2008-02-08 @ 20:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0