Glad av choklad?

Jag mumsar just nu på mjölkchoklad. Och lyssnar på Chocolate med Snow Patrol. (Vars namn jag fortfarande inte kan uttala. MVG i Eng A var nog rätt välförtjänt.)

Småland får sakna mig ett tag till, för min kropp säger stopp och belägg och hej, kom och hjälp mig. Tolv timmars tågsfärd kändes som en för stor utmaning när promenaden ner till stallet gav mig snabbare hjärtslag, svettningar och ökat illamående. Dessutom vet jag inte var jag har lagt biljetten, ehe ehe.
Detta känns inte jättebra.
För det första vill jag träffa mina vänner och min far och min farmor och min mormor.
För det andra känns det alltför bekant att Anna är sjuk när något ska hända.
För det tredje känns det alltför bekant att Anna slarvar bort något viktigt.

Sockerkicken börjar dala och jag blir mer illamående. Och ingen gurka har jag heller. (En underskattad kraft i universum.)

Nytt år, nyårslöften. Mer eller mindre självdestruktiva sådana. Jag är så orolig för alla!!! Jag vill ta bort alla problem i hela världen.

Jag orkar inte vara smart och filosofera runt allt som jag gjorde i början av bloggen. Snälla, tyck om mig ändå.

Kommentarer
Postat av: Cami

"Snälla, tyck om mig ändå."
Men, går det att göra annat? :O

2008-01-02 @ 21:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0