I want to see the stars, hit me, hit me hard!

I natt fick jag en smäll när jag skulle sova. Dock var det i sömnen. Inte meningen. Intalar jag mig. Haha. Sov nämligen över i natt igen. Mycket mys. I natt ska jag dock sova ensam. Får inte vänja mig vid att sova med folk, jag tror att det kommer att bli tomt sedan. 

Min kropp mår konstigt. Jag mår illa, är yr och seg i huvudet och alldeles svag i benen. Och jag måste fixa en massa saker inför resan, och jag hinner inte med svenskan, och jag orkar inte!

Det är så komiskt att jag har en blogg nu. När jag var i Nyköping sade han den där att han inte förstod grejen med bloggar. Jag sade att jag inte heller gjorde det (ja, jag har ändrat mig. Uppenbarligen. Idiot). Sedan blev det en grej vi sa. "Det kan du ju blogga om." Och nu bloggar jag om honom och det där.
Nej, usch,
hit me hard
hit me right between the eyes
I want to see the stars
hit me, hit me
hard




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0