I won't worry my life away

Eller så gör jag det. Men det är inget jag satsar på.

Jag saknar skolan! Jag saknar att ha fyllda dagar, gnälla på att ekologi är tråkigt, äta god mat, göra arbeten i sista minuten, ha diskussioner på Samhällslektionerna, gå ut och luncha hästen i brådska innan lektionen börjar. Jag saknar de som inte är här på Dille just nu!

Egentligen vill jag nog mest ha något annat att tänka på än hur i helvete allt ska lösa sig. För hey, det löööser sig, det vet jag ju att det gör. Frågan är vad det kostar, och om vi har råd. Må bra? Till vilket pris?
Kanske handlar det inte ens om att må bra? Kanske handlar det om att klara av att må dåligt?

Jag tänker för mycket, jag kommer definitivt worry my life away.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0