You must be on drugs or something

Ovanligt nog vaknade jag idag innan jag skulle. Nu sitter jag här, med gott om tid för frukost och så vidare, och funderar på varför. Det kanske inte är lätt att komma fram till något definitivt svar, men jag kan inte låta bli att försöka.

Nyss ringde mitt alarm. "Open your empty hand, forget the past and..." låter det och jag ska antagligen inte läsa in någon betydelse i det som inte finns, men jag kan inte låta bli.

En annan sak som förändrats är mina drömmar, och bara det att jag minns vad jag drömmer på natten. Det kanske är en effekt av att dagdrömma? Att man blir mer vältränad i att nattdrömma. (Nu låter ordet "drömma" jättekonstigt för att jag använt det för mycket.)

Vad ska nu göra i en timme tills jag börjar jobba? Sova lite till kanske, eller drömma i alla fall. Det lät bra. Så får det bli.

Poke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0