The perfect words never crossed my mind

På min dator finns ungefär 10 GB musik, men ändå lyssnar jag mest på de 25 låtar som hamnat i "25 mest spelade". Lite som att man kan ha väldigt många nummer lagrade i mobilen utan att ha någon att ringa.

Nej, jag hade nog inget vettigt att säga. Det är en annorlunda dag idag. (Inte för att jag inte har något vettigt att säga, det händer ju hela tiden.)

Snart ska jag jobba igen. Dra in pengar är bra. Har man pengar kan man göra saker. Till exempel åka långt bort. Hej Kalix? Kanske inte ska överdriva. Eller så är det alla andra som underdriver? (Storhetsvansinne, "hijelp", lugn och fin!)

Rörighet. Kärlek och härlighet!


Kommentarer
Postat av: Parentespojken

Jag lyssnar på musiken jag valde att lägga in på dina skivor. Jag tyckte det var en bra blandning. Förhoppningsvis tycker du också det.

2008-07-14 @ 16:07:28
URL: http://certainty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0