Don't you know you're on your own?

Igår låg jag i Kreugers säng och kollade på tv och kom på mig själv med att vara orolig för att det skulle bli en fettfläck på tapeten. Då kände jag att det var dags att duscha. Efter duschen piggnade jag till lite. Jag fortsatte ligga i sängen och dega ett tag, men när "top model" började drev det upp mig. (För jag kunde ju inte ha stängt av tv:n.) Det slog mig att köket behövde städas vilket jag gjorde dansande till The Sounds. Det lär ha sett skapligt roligt ut. Dessutom städade jag frivilligt! Så sjuk har jag inte varit på länge...

Nu är det meningen att jag ska skriva ett arbete i idrott & Hälsa om stress. Vad som stressar mig och vad jag ska göra åt det. Eh. Det mesta stressar mig, att kunna stänga av huvudet skulle kännas fint? Nej, jag hittar nog på något. Men att skriva om min otroligt intressanta person (ja, jag är ironisk) här brukar kännas avstressande. Det ska jag skriva tror jag.

Nu är jag tillbaka på Dille, hos min ponny! Jag blir så glad när jag ser honom. Han är så SÖT! Och nej, jag har inte sagt det tillräckligt många gånger. För att inte tala om hur trevligt det var att träffa dillebarn igen. Jag är friskare, men inte helt på topp. Men det kommer!

Kommentarer
Postat av: Cami

Tack för städningen! :>

2008-03-13 @ 11:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0