I wish you got the flu, so that I could take care of you, like you take care of me

Idag har jag haft en sjukdag på Ava. Sovit och sett på tv. Stulat Fridats dator.
Men det var inte det jag skulle berätta, det jag tänkte berätta, det jag ville berätta var en rolig sak. Idag när jag satt och tyckte synd om mig själv och hostade ömkansvärt (ni älskar min berättarkonst) kom Malin och Cami hem. Och ni kan aldrig gissa vad Cami hade gjort! Hon hade lagt på minnet att jag sa att yoghurt var lätt att äta när man är sjuk, och att jag älskar kokosyoghurt, och köpt en sådan åt mig! Mig! Bara till mig, från Cami, förstår ni? Eh, ja, det gör ni nog. Till och med jag förstår ju. Det lyste upp min dag otroligt mycket.

Nästa bra händelse var att Sebastian kom in i köket och sa "vad trevligt att komma hem och se dig sitta här".
Jag längtar efter flytten till Ava.


Kommentarer
Postat av: Mattis

Jag längtar oxå =) Kommer bli så jävla bra där känns det som.. Vi måste fixa detta =)

2008-03-10 @ 19:23:20
URL: http://fallenone.blogg.se
Postat av: Carina

mm, kokosyoghurt!

2008-03-11 @ 06:36:09
Postat av: Cami

Du är värd all kokosyoghurt i världen! Så länge vi är måna om miljön också, liksom.. att tänka på kokosträden är ju iofs att värna om Änas hälsa också eftersom att miljöproblem ligger dig hett om lilltån.

2008-03-13 @ 11:55:36
URL: http://geggamojs.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0