If I try, can I find solid ground?

Min känsla av att vara lite hängig har utvecklats till influensa eller något i den stilen. Jag har feber, snörvlar, hostar och är allmänt snurrig. Genast kändes livet mycket jobbigare.

Nu har jag börjat oroa mig för att skolan lovat något de inte kan hålla med min och Mattis flytt till Ava. Men så kan de inte göra. Då gråter jag på dem. Det brukar vara en effektiv övertalningsmetod, något jag märkt eftersom jag börjar gråta väldigt lätt och har svårt att hindra det. Det har lett mig till gratisåkning på tåg, jag har fått panik när jag upptäckt att jag inte har tillräckligt med pengar, börjat gråta och så får jag åka i alla fall. Folk gör och säger ofta vad som helst för att man ska sluta gråta. Jag har själv gjort så.

Dagens...
...mantra: "Man lär av sina misstag"
...saknad: Ponnyhästet
...puss: Cami
...minus: Sjukdom
...citat: "Det saknas ett stolsben för mig"
...ljud: *snörvel*
...läskigt: Illamående
...önskan: Sova tills saker ordnat upp sig

Hejdårå.

Kommentarer
Postat av: Mattis

Om skolan inte håller vad dom lovet skriker jag rätt ut. Jag pallar inte att bo såhär längre. Jag känner mig som en börda för dom andra när jag vill vara ensam och jobba i Photoshop eller spela piano. Vi MÅSTE helt enkelt flytta. Mamma säger oxå att hon märkt på mig att jag mått sämre och sämre detta året, och när hon märkt det, då är det allvarligt.. Jag brukar kunna dölja allt. Vi måste flytta anna, för bådas skull, och så är det bara!

2008-03-09 @ 09:55:59
URL: http://fallenone.blogg.se
Postat av: Cami

Det fattas ett stolsben för mig! (8) Das nya cheer up-song, eller något i den stilen. Jag vill verkligen att du och Mattis flyttar till Ava. PLZ!!!!

2008-03-10 @ 09:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0