My little pony

Hej igen. Min dag är nu bättre. Fikade med trevliga människor på Mittpunkten och åt chokladbiskvi (vad annars?) och drack te. Te är kärlek!

Så beslutade jag mig för att bita i det sura äpplet och ringa till mamma och berätta att jag hade druckit alkohol. Skolan skulle ta kontakt med våra föräldrar annars, så det kändes bättre att vara före. Hon tog det förvånansvärt bra. Jag trodde att hon skulle bli väldigt upprörd och ledsen och besviken. Hon sa ungefär att det var onödigt att vi hade druckit på skolan. Eh, ja. Men hon verkade lita på att jag kan dricka med måtta. Skönt!

Efter det samtalet blev jag uppåt. Jag tycker om min mamma igen! Det är så bra. Sedan red jag min häst barbacka. Det var mysigt och han var snäll och trevlig. Min hamsterhäst! Jag blev påmind om hur mycket han betyder för min psykiska hälsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0