Smörkräm

Min nya diet verkar funka. Jag mår bättre i alla fall, men det kanske beror på att jag har skrattat och varit glad i Gislaved. Och dieten består inte av smörkräm. Förutom att jag redan äter vegetariskt ska jag nu undvika laktos och gluten och se om jag mår bättre. Sex veckor skall jag hålla på, och blir det bättre får det bli så för resten av livet. Otroligt krångligt, ja, men jag vill ju må bra.

Nu ska jag sluta finkamma youtube efter videor med Björn Gustafsson och göra någon av de saker jag planerat att göra idag innan vi åker till Floda och hälsar på mormor. Jag hade tänkt hinna med promenad, dusch, avslappningsövning, äta mat och skriva en handlingslista. Däremot inte halvt dö av mensvärk, men det fixar ju kroppen alldeles utmärkt på egen hand.

Jag ska börja med något av det där alldeles strax. Ska bara se klart på det här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0