When you think you can walk on the ground, they call it trust

"Hej kom och hjälp mig" är ett uttryck som jag aldrig har fattat det bra med förrän nu. Nu kändes det så klockrent.

Jag har fått svar på mitt mail. Jag var för tråkig och borde "vända mina tankar mot mig själv istället", och "hur roligt kan man ha tillsammans om det bara är dystra miner och inga ideér på aktiviteter från din sida?". Han avslutar med "hur har du det egentligen?". Det är mig det är fel på. Jag förstörde vår semester. Vad som än erbjuds mig, så lyckas jag förstöra det. Jag klarar uppenbarligen inte av att göra något bra av någonting. Speciellt inte relationer med andra människor. Skydda er själva!

Och ja, jag vet att jag vänder ut och in på mig själv i min blogg, och nej, jag bryr mig inte. Det är inte så jävla viktigt i alla fall.  


Kommentarer
Postat av: C

det är visst superviktigt
och det är inte ditt fel.

2008-03-13 @ 21:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0