Black fingernails, red wine

Så hade jag helt plötsligt två biljetter till Siesta!. Min mamma var listig och köpte en biljett av "misstag" som jag skulle "försöka sälja eller ge till någon jag tycker om". Bara för att hon inte helt enkelt kan förbjuda mig att följa mina impulser numera. Sällskap är trevligt, så jag är den sista att klaga.

Min mobil är tillbaka! I utbyte mot en liten hittelön är den nu min igen. Bara att telefonterra mig så mycket ni orkar!

Nu har jag varit ute och gått och sprungit. För att inte tala om situps och armhävningar. Det är så skönt när man joggat en bit och känner vilan i rörelsen. Min kropp ska börja må bra!

Dags att fundera över vad jag behöver köpa inför festivallivet. Grubblar lite på ett tält. Men det är ju mycket mer spännande att försöka flörta in sig i någon annans tält! Och lite kläder hade inte varit fel. Synd bara att min budget är tänjd till bristningsgränsen redan.

Det känns underbart att ha något att se fram emot. Livet blir mycket lättare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0