-Är du nervös? Nej. -Ljuger du? Ja.

Okej.
Det där paketet med Groovestämpel och skivinnehåll lyser med sin frånvaro (fint uttryck som använts för ofta för att man ska reflektera över hur bra det än, insåg jag precis just nu).
Man kan inte låta gräset gro under fötterna.
Därför håller jag nu på att författa ett mail där jag förklarar hur bra jag är som ska skickas till chefredaktörerna för alla tidningar som finns i Östersund.

Jag är så fett nervös, och jag har inte ens skickat mailet än. Jag väntar på svar från de jag vill ska vara mina referenser. Mest spänd är jag på att se vad Gary svarar. Han brukar svara snabbt på mail. Frågan är om han vill säga till ÖP att jag är bra. Jag tror nämligen inte att han tycker det längre.

Hjälp.
Det här ger onekligen ordet "skrivångest" en ny innebörd.

Men.
En rolig sak är att en av lärarna på skolan har en son som spelar i ett band och de vill att jag ska skriva om dem. Det är faktiskt riktigt coolt att bli ombedd att skriva om saker! Nog för att det är för deras vinning, men jag vinner ju också på det. Alltså: Win/win och happy face.

Nu ska jag se om Grooves hemsida är tillbaka och försöka få en lugn magkänsla (hej magkatarr).
Buss.

Kommentarer
Postat av: Anki

har du nån egentlig anledning till att tro att Gary plötsligt skulle tycka att du inte är bra? Jag tror att du är precis lika grym som förut (men tyvärr har jag ingen musiktidning... säger till om jag startar en :P)

2008-11-25 @ 15:30:21
Postat av: Mango

Kan inte du skriva om våran skiva? (A) :)

2008-11-26 @ 23:18:10
URL: http://fredmansepistlar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0