Here they come, the beautiful ones

Dagens ord: bloggprestationsångest. Det är den där speciella ångesten man får när man känner att man måste skriva något briljant och roligt, men inte riktigt känner sig så. Idag tänker jag strunta i den och blogga ändå. Helt osammanhängande och irrelevant.

Igår shoppade jag inför Konsthäng med kreativa explosionsmänniskor. Vi kan kalla dem Matilda, Christian och Manda. Vi storhandlade på Hobbyboden. Clas Ohlson förärades också ett besök. När vi var klara smet jag med till KE-residenset (två av tre ovan nämnda bor där, därav namnet). Blev bjuden på mat och film och trevligt sällskap (the beautiful ones) och sedan var klockan Hjälpvadsentdetärsistabussenhargått. Då blev jag bjuden på sovplats (i en riktig säng!). Jag säger då det, de är för underbara.

Råkade bli medlem i filmklubben också. Hoppsan? Film är fint. Det kommer att bli kalas.

Fylla livet med mening. Det är det jag försöker göra när jag ser till att få saker att göra. Jag är livrädd för att göra ingenting, för det är då man börjar tänka dåliga saker. Om man gör roliga saker har man betydligt mycket mindre plats för det som nu är mindre positivt. Man får ändra kvoten liksom.
Eller något. Jag vet inte.

Ikväll ska jag se Sabaton! Popparen som älskar metalspelningar är på språng. Och imorgon är det Parken! Popparen som älskar popspelningar är på språng. Någon intervju verkar det dock inte bli eftersom jag inte hört ett knyst från Border, men jag ska i alla fall recensera. Damn it! Något får jag i alla fall. Och jag ska komma ihåg att det jag får är något av det bästa jag vet. Infoga leende här.

Sammantaget är livet bra. Men jag mår lite november.

Om du läste ända hit: Grattis. Fint jobbat. Nästa gång blir bättre.

Kommentarer
Postat av: Mango

Osamanhängande: Lite, Underhållningsvärde: Megastort! Du skriver alltid bra! :)

2008-11-20 @ 20:27:43
URL: http://fredmansepistlar.blogspot.com
Postat av: Petré

Oj, nästan läskigt med bloggångesten. Jag känner exakt likadant. Plus att jag känner mig alldeles jättenervös för att jag råkade gå med i facebook. Creepy ju!

2008-11-21 @ 00:17:00
URL: http://ericcartman.blogg.se/
Postat av: Mango

Nu kommenterar jag inte för att kommentera, utan för att jag skulle säga att nu har jag fixat till det där som gjorde att du inte kunde kommentera min blogg, så nu kan du kommentera! Var en liten tabbe jag missat, men nu kan alla kommentera, så kommentera på! ^^

2008-11-21 @ 00:22:23
URL: http://fredmansepistlar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0