Jag är bra vs. jag är dålig

Jag är Dagens recension på Groove! Fett! Kolon D.

Alla referenser jag ville ha har sagt ja. Mailet är färdigskrivet. Nu ska jag bara skicka det.
Om jag vågar.

Jag är så jävla rädd. Känner mig som världens största tönt. Parken-recensionen är ju bara helt fel. Läste den på hemsidan och upptäckte att jag dissade spelningen! Som jag tyckte var bra! Vad i helvete?! Jag renskrev den i måndags. Då var jag garanterat vid sunda vätskor. Kanske lite hög på chokladbollssmet, men det räknas nog inte som doping.

Konstigt inlägg. Dubbla budskap. Jag är bra vs. jag är dålig.
Men vi satsar på det första tycker jag. Från och med nu går vi nykter på spelningar och ser till att recensionen speglar ens åsikt om den (istället för humöret man var på när man renskrev den).

Man lär sig så länge man lever. (Hej moralkaka.)
Buss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0