Kreativ explosion

Det är helt bäst att vara med i KE.
Har jag berättat det? Jag tror inte det. Det är det, i alla fall.

En stor del i det är möjligheten att bidra till Östersunds kulturliv genom att vara delaktig i arrangemang av olika slag. Bara tanken på att exempelvis dra hit NIccokick är ju svindlande (för att ta ett underbart exempel). För att inte tala om att ha något att göra, något att fylla sin dagar med, något som skänker lite mening åt ens existens.

Men än mer fantastiskt är människorna. De har humor. De engagerar sig. De är skapande. Jag känner mig så välkomnad och det är verkligen fint. Det här är människorna jag saknat som komplement till Dillefolket.

Och man kan inte låta bli att tycka om folk som undertecknar sina mail med "kreativ kärlek".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0