Wow, I can get sexual too

I Två nötcreme och en moviebox, boken som Filip och Fredrik har skrivit, berättar Filip om runktävlingar. Dessa utspelade sig tydligen på högstadiet i omklädningsrummet efter idrotten. (Filip lär ha agerat "pappershämtare". Ärofyllt uppdrag? Nja.) Sjukt som det låter börjar jag fundera på fenomenet. Så kanske det var i alla killars omklädningsrum, vad vet jag, i tjejernas var det långt därifrån. Vi försökte bli antingen osynliga eller snygga.

Men egentligen, varför? Jag är verkligen inte ledsen att vi inte onanerade ikapp, det var tillräckligt traumatiskt i de där omklädningsrummen som det var, men ändå. Att vara åtminstone lite mer avslappnad i förhållande till sin sexualitet hade inte skadat. Nog för att tjejerna som hade sex med en kille först fick respekt. Men vad är grejen med det? Det är okej om en kille ger dig orgasm, men inte om du själv gör det? Eller var det så att alla gjorde det men ingen pratade om det? I så fall, varför skämdes man?

Som vanligt så fattar jag inte varför normen är som den är. Om du vet en bra anledning får du gärna tala om den för mig.

Eller så var Filips klass en sjukt undantag och de flesta onanerar bara ensamma.
Jag hoppas på det.

Kommentarer
Postat av: Petré

Filips klass var nog sjukt konstiga haha. Det där med runka bulle osv existerar ju mest som skämt.

Nej, killar runkar inte ikapp i omklädningsrummen. Möjligtvis drar någon helikoptern, den finner jag väldigt rolig förövrigt. ^^

2008-11-27 @ 15:12:13
URL: http://ericcartman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0