You're never lonely when the band plays

Är det bara jag som fram tills idag helt har missat att Andreas Mattson från Popsicle har släppt en soloskiva? För så länge sedan som 2006. Jag youtubade Popsicle och hittade videon till You're never lonely when the band plays, som är helt underbar med Andreas på piano. I guess I should feel something är snäll med akustisk gitarr. So old it's new är mer pepp, typ electropop. Jag måste köpa skivan.

Vad gjorde jag hösten 2006 egentligen som missade den här plattan? Hm, då måste jag har gått i ettan. Den hösten lyssnade jag på Marit Bergmans I think it's a rainbow, allt med Blue October och (haha) Panic! at the disco. Hade med mig min stereo till Dille och kunde göra blandband. Såg Håkan för första gången. 2006! Min prettopersonlighet är extremt generad. Jag skyller konsertbristen på social fobi och hoppas på det bästa. Man vill ju inte hamna i onåd inför sin prettopersonlighet.

Hur som helst, på inköpslistan:
Andreas Mattsson - Lawlessnes of the ruling classes

Och Popsicle. De var också jävligt bra.


Kommentarer
Postat av: Petré

Du vet att jag har I Think Its A Rainbow signerat och med ett "hemligt" meddelande i texthäftet va?

Ville bara skryta lite haha.

2008-11-18 @ 22:50:02
URL: http://ericcartman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0