Detektivbyrån kommer, Detektivbyrån kommer!

Det är sant! Detektivbyrån kommer till Östersund och jag ska väldigt mycket dit. Det kommer att bli en orgie av musiklycka, jag lovar er. Blir säkert något skrivet om det också (hur ska jag kunna hindra mig?).

Däremot vet jag inte om plånboken tillåter Sundsvall och Love up north nästa fredag. Jag gråter inombords för att jag missar Niccokick (och alla de andra svinbra banden, för den delen). Men en flicka måste äta för så fungerar biologin. Man går ju inte naturbruk helt förgäves liksom.  

Idag har jag sjungit Laakso hela morgonen. "Vää-hä-sterbron, I hate walking on you" och så vidare. Herregud vad töntigt och bara såå popefter.

I helgen ska jag vara hästmänniska och nörda recensionsskivor och vara internetlös och leva på pizza. Så ser planen ut. Det är fint med en plan. (Stop trying to control everything and just let go...)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0