From BlondinÄna, straight to you: OVÄRT

Nu är det dags att leverera ett värt blogginlägg. Men jag känner inte för det. Därför kommer här ett ovärt blogginlägg. Here you go:

Dagens låt är definitivt Ida Maria - I like you so much better when you're naked. Lite för att den är party och den här dagen är oparty, men mest för att jag inte hittar mina mjukisbyxor.

Ensam hemma i oktoberregn. Peppen kunde vara högre. Som tur är har jag tvätt att vika (haha) och en vän att träffa senare (där var jag inte ironisk).

Imorgon är det dock Detektivbyrån. Då blir det bra musik och kreativa explosionsmänniskor, och det är inte den sämsta kombinationen! Fantastiskt.

Det är tur att jag har det att tänka på. Det gör att tiden tills måndag känns lite kortare. Det är nämligen på måndag som lovet börjar på riktigt.

En annan sak jag funderar över. Varför är inte jag Rob Sheffield? Tja, för att det redan finns en kanske, men varför var han först? Nedrans palsternacka. Jag vill också vara väldigt värd och skriva för Rolling Stone (som han i Almost Famous). Dessutom är det väldigt typiskt att han hann skriva "Kärlek är ett blandband" innan jag hann det. Man skulle varit född tidigare.

Nu ska jag sluta slösa på alfabetet och börja med den där tvätten. Vi hörs när peppen återvänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0