I morse fick jag sms klockan 7:47

Det finns en mobiltelefon jag hyser väldigt starka känslor av ogillande mot. Det intressantamed det är att anledningen är känslor av motsatt natur. (Jag ville vara krånglig idag.) Jag fattar inte ens hur lycklig jag är, tror jag.

Och så tycker jag att ni ska läsa allt jag skriver.

Idag handlade jag kläder för 1300 spänn. Nu behöver jag inte handla kläder på ett bra tag. Skönt att ha det avklarat. Trevligt att ha lite kläder också. (Hur många gånger kan man skriva ordet "kläder" i ett och samma stycke? Åtminstone en gång till. Kläder.)

Dagens Hub-lektion (Hästens utbildning) orsakade att jag blev påmind om hur mycket jag älskar min häst. Trots allt. Han är underbar. Alltid lika vänligt inställd. Ska jag ha en häst är det honom jag ska ha. Júni är min hästsjälsfrände. Det känns konstigt men rätt att sälja.

All that I am, all that I ever was
is there in your perfect eyes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0