Jag vågade inte kolla så jag åkte baklänges istället

När jag var, vad kan jag ha varit?, elva nånting så åkte jag tefat med min vän Anki. Vi var i ett grustags livsfarligt branta backar och gled omkring på de där gigantiska plasttallrikarna. Jag skulle försöka åka nerför en väldigt brant lutning och tyckte att det kändes läskigt att se när jag åkte, så jag försökte åka baklänges men trillade då framlänges och skrapade näsan på skaren.

Några år senare när jag återberättade händelsen sade jag som förklaring "jag vågade inte kolla, så jag åkte baklänges istället". Den repliken blev smått klassisk.

Idag skickar jag recensioner till Groove, och tror ni inte att jag samlar mod en lite stund för att sedan blunda varje gång jag klickar på "skicka". Som om det på något magiskt sätt skulle göra texten bättre.

Det positiva är väl att det är svårt att skrapa näsan på datorn.

Kommentarer
Postat av: Anki

MÖRDARBACKEN!!

2008-10-20 @ 08:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0