My mind races with all my longings but can't keep up with what I've got

Med tillfälliga humörsänkare som regn, långa skoldagar och hjärnstress är det lätt att glömma allt man har. Till exempel stöttar moderskeppet min ekonomi med en liten summa för att jag ska ha råd att köpa en vinterjacka och slippa frysa. Jag har en häst, och även om den perioden i mitt liv går mot sitt slut har det varit fantastiskt att få uppleva hästvärlden med en bästa hästvän med sig. Nu bor jag äntligen med roligt folk igen och slipper äta frukost ensam. Både på Dille och i Gislaved finns fantastiska människor som otroligt nog tycker om mig. I Eskilstuna finns också någon, och det är ännu mer otroligt. Jag har drömt om att skriva om musik "på riktigt" i ett par år och nu gör jag det (och på lördag är jag gästlista på Emil Jensen!).

Alltså finns det ingen anledning att känna sig bekymrad i magen. Därför ska jag sluta med det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0