Angående shopping och sånt

Igår var jag tvungen att inhandla lite förnödenheter. Till min stora förtret, eftersom jag hyser väldigt blandade känslor till att handla saker. Jag tror att det beror på att Moderskeppet hatar att shoppa och Bubba the Sperm Guy (för er som nu tror att jag är sjuk hänvisar jag till Vänner, säs 1, "The One Where Underdog Gets Away") älskar att shoppa. Svårt att bli som båda sina föräldrar då. Helst vill jag ju bli mig själv, men en Plan B är säkert användbart. 

Hur som helst. Shoppingen. Den gjorde mig oerhört irriterad. Varför? Håll ögonen öppna nu, för det här är med största sannolikhet enda gången jag kommer att blogga om underkläder. Varför finns det inga vettiga trosor?! Varför? Det är antingen Hello Kitty eller helgenomskinlig spets som gäller. Hello Kitty är väl poppigt och bra, kanske du tänker nu, men om jag inte vill se ut ännu mer som fjorton än vad jag redan gör? Ja, då är alternativet så genomskinligt att jag lika gärna kunde vara naken. Det är bara att välja - barn eller porrskådis. "Människa" finns liksom inte. Jag blir så trött!

Efter att ha genomlidit detta belönade jag mig med en ny pocketbok. Bob Dylans memoarer. Hittills har jag läst två kapitel och tycker om den redan. Det är sådant jag vill konsumera! Böcker och skivor. Tråkigt bara att kläder är en nödvändighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0