Nu är jag jävligt less på temarubriker

Men en vecka orkade jag. Strongt (hihi, det ordet använder man inte ofta) av mig.

Och det bara fortsätter. Det är ju kalas.
 
Igår kollade jag på Scrubs hela dagen och idag insåg jag att mitt och Garys förhållande väldigt mycket påminner om Dr. Cox och J.D's. Inte för att han är elak som Dr. Cox, jag har ju sagt att han är sympatisk, men han inger minst lika mycket respekt. Och när han uppmärksammar mig blir jag minst lika glad som J.D. I morse frågade han lite om mig, och det var då jag kom på mig själv med att bli helt glad. Sedan kom jag på hur nöjd jag blev när han klappade mig på axeln förra veckan. Hur töntigt är inte det? Men om J.D. är kung av nördarna så får väl jag bli drottning då. För jag kommer aldrig kunna vara cool, oavsett om jag vill det eller inte.

Det är kul att göra sånt här. Man känner sig bra då. Apropå att känna sig bra - förlåt Cami för att jag inte fortsatt lägga upp bilder i inläggen. Ska skärpa mig på den punkten. Det är inte lätt att vara enbart internetbaserad vän för tillfället, då blir bloggar viktiga!

Vänner är viktiga. Tack vare blivande roomie Rasmus har jag och Carina nu sovplats efter Coldplay på torsdag, hos Rasmus mamma Annika. Det är tur att man har vänner! Dock känns det alltid lika jobbigt att be om saker. Jag tror liksom att folk ska säga upp nåden att de står ut med mig om jag är till besvär. Åtminstone tror en del av mig det, och jag vet itne alltid vilken del jag ska lyssna på. Men oftast vill jag bara skjuta den där rädda delen som får mig att tvivla på allt och hindrar mig från att göra saker. Den är till besvär.

Idag måste jag ta tag i det där med kylan som börjar störa och köpa en jacka. Dessutom behöver jag en ny bok. Alltså - shopping idag.

Någon dag snart ska jag skriva ett bra inlägg med röd tråd och hela kittet. Snart.

Kommentarer
Postat av: carina

coldplay kommer attbli askalas,

jag bara vet det :) sess imorn:D

2008-09-17 @ 11:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0