One, two, three, four

Den 27:e november släpper Timo Räisänen ny platta med det egotrippade namnet ...and then there was Timo. Men hur mycket divig popstjärna han än är och hur många rumpor han än signerar så gör han fortfarande bra musik, så det där är egentligen oväsentligt. Jag ser fram emot albumet.

Ett annat datum jag spanat in är 17:e oktober. Då har inomhusfestivalen Love Up North i Sundsvall urpremiär, och Niccokick spelar! Och Ceasars, Johnossi och Randy. Hur fest kommer inte det bli? Jag vill dit!


Annars hade Out of Nowhere i Jönköping den 4:e oktober inte varit fy skam. Niccokick är det som drar, men Pretty Whores of Manhattan, Du Pacque och Loke sitter inte heller fel.  

På fredag spelar Simon Norrsveden på Mosebacke i Stockholm och jag vill jättejättegärna dit. Men man kan liksom inte åka till hufvudstaden två gånger på en vecka för att se en spelning. Men jag vill! Så många spelningar, så lite tid.


Kommentarer
Postat av: Frida

Du råkar inte veta när Lalehs nya album kommer?

2008-09-10 @ 18:49:45
URL: http://ingenkristall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0