Seven! Seven! Seven!

Den som vet vilken händelse i Vänner rubriken syftar på vinner en kram (exklusivt som tusan).

Sju är något av ett magiskt tal, så jag ville ha sju inlägg idag. Vad kul folk ska ha när de upptäcker att jag skrivit flera tusen ord sedan de var här sist. Haha. Kanske är jag ironisk. Kanske inte. Jag vet faktiskt inte vad folk tycker om att läsa den tankesoptipp denna blogg är, alla utom Cami håller sig tysta som möss. Tystare än musen i mitt rum som faktiskt hörs på nätterna.

Nu ska jag gå och köpa en jacka. Jag behöver en, det känns extra tydligt med feber i kroppen. Om det här hade varit en modeblogg hade jag återkommit med en bild på mig i jackan där jag fluffar mitt hår och putar fram sju kilo läppglans mot kameran, men det får ni försöka överleva utan. Jag hatälskar att handla saker. Vet inte vad det är för fel. Men återigen - det finns ingenting med mig som är rationellt.

Hoppas att hösten är lika vacker hos dig som den är här.

Kommentarer
Postat av: Cami

Du borde faktiskt ha med lite bilder i inläggen! Jag vill se massa livsaktuella bilder! Ditt criiib, din klädsel, dina begravningsskor, din arbetsplats, spårvagnar och allt sånt!



Din perversa sate btw, är musen tyst förutom på natten? DÅ VET MAN.. JA, DÅ VET MAN. 8)



Hösten ÄR vacker idag. Jag gick en promenad i skogen idag, och jag kunde verkligen inte sluta le.

2008-09-02 @ 17:06:28
Postat av: Mattis

Hahahaha de e ju när Monica förklarar för Chandler hur man får en tjej att få orgasm ^^ Love it

2008-09-02 @ 17:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0