Today is a good day

Idag har verkligen varit en bra dag. Kall höstluft och vantväder, men det är ändå fint att vara tillbaka i Blås-Ås.

Jag fikade med min Gislaveds- och barndomsvän Anki (som går på Birka folkhögskola nu) på Tingan. Det var ett möte mellan två av mina världar som var lite underlig, men mest trevlig. Det kändes rätt. Däremot var det konstigt att vara tillbaka i hästvärlden. Hur det blir får jag helt enkelt se.

En värld man alltid har med sig är sin skrivvärld. Det är fantastiskt! Och just idag har jag fått mer beröm än vad som är bra för mig, tror jag. Jag blir farligt glad. Limpo sade något som fick mig att börja gråta och skratta samtidigt av lycka. Antagligen har jag varit speedad hela dagen. Men det är ju suveränt att vara lycklig!

Och här kommer det igen: Kärlek och härlighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0