Sometimes it's hard to find that perfect opening line, when you've got too much on your mind.

Okej. Jag förstår att ni inte klarar er utan min blogg, med den allmänna bristen på bloggar och allt (känn ironin please), men ibland är det lite svårt att hinna. I synnerhet när man inte har någon egen dator eftersom så sorgligt har gått bort. För att ni ska kunna sätta er in i min situation lite lättare (och för att jag ska bevisa för mig själv att det inte är så mycket som min mage tror) kommer här en lista på mitt liv.

Groove.
Musiklandet.
Projektarbete.
Skolan (övrigt).
Träning.
Spelningar. (Kan gå in under de olika recensionsjobben, men ändå.)
Kreativ Explosion. (Kanske inte extremt tidsödande, jag erkänner, men ändå.)
Umgås med folk.
Andas. (Kan gå in under att leva i allmänhet, men ändå.)

Ser ni? Det är ingenting. Lägg till "blogga" så blir det i alla fall lite till. Vem försöker jag lura? Jag vill ju ha almanackan fulltecknad med roliga saker. Det är bara det tråkiga som är lite tråkigt. Eh. Typ.

JAG KAN JU BLOGGA BRA EGENTLIGEN. Därför hatar jag när jag skriver bajsinlägg som det här. Mer än vad ni gör, jag lovar, vad jag än gör fel är det jag som hatar det mest. Åtminstone sedan jag fattat felet. Blä, vad emo det där låter.


Hur som helst har jag just intervjuat Claes Nordwall. Han pratade värmländska, berättade att han läser litteraturvetenskap (jag kände genast att han var sympatisk) och gav fina pretentiösa svar helt i min smak. Nu ska det bli en fin artikel. Men först måste jag greja projektarbetet. Eller så kommer jag att bli handlingsförlamad och göra varken eller.

Skulle inte förvåna mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0