Att bygga en dröm pååå.

Stockholm - Östersund - Dvärsätt.

Bee there, done that, got the t-shirt.

Det här blir ett konstigt inlägg, jag är helt ur flödet. Jag är helt ur mycket nuförtiden. Vett och sans, till exempel. Men vad ska man med förnuft när man kan ha kul? En fråga fler människor kanske skulle må bra av att ställa sig.

Min Stockholmsresa är för övrigt snart episk. Den har redan blivit ombloggad av Carina på detta ljuvliga sätt:

jag önskar att jag vore som anna, att jag också kunde hoppa på tåget till stockholm utan att ha någon sovplats. det känns väldigt indie, & let's face it; jag är allt annat än indie. tyvärr.

Åh, att vara pretentiös. Det är grejer det. Så jävla indie jag är. Eh. För övrigt, C, så är struktur också väldigt väldigt bra. Indie är överskattat. (Fan vad jag säger att saker är överskattade hela tiden. Det ingår i att vara pretto. Hellre indieidiot än ingenting alls, right?)

Nu har jag rest, nu måste jag stanna lite.


Kommentarer
Postat av: carina

hehe

resan var great eller??

2009-02-01 @ 16:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0