I do not mean to be so rude, still, I must speak frankly

Idag har jag fått veta att min rektor läser min blogg. Ballt? Ja! Och synnerligen användbart. 

Alltså: Dear rektor Englund, jag skolkar just nu. Åtminstone rent tekniskt sett.
Men låt mig förklara.

Jag gick till mentorstiden som ett duktigt Dillebarn. Skrev det jag skulle i min mentorslogg. Skrev en ny projektplan i min PA-logg. Lämnade båda till min mentor och lärare i kursen PA. Sedan gick jag för att verkställa min tidsplan i PA. Har nämligen en hel del på gång och behöver få det klart så att jag slipper magsår längre fram i vår. Comprende? 

Jag fick nästa veckas schema och allt. Det enda jag missar är drygt prat om temat. Mina åsikter står i bloggen, okej? 
Jag kan inte få skolk för det här. I won't have it! 

Djupa andetag. Bara fem månader kvar. 
Och Dille är ju världens finaste egentligen.  

Kommentarer
Postat av: Mattis

Lärarna hittade min blogg förra året :P Det var inte helpoppis

2009-01-22 @ 14:47:41
URL: http://fallenone.blogg.se/
Postat av: Anonym

man kan ju undra hur lärarna kommer över ens blogg..? Det lär ju inte vara en slump, eller hur? Alltså sitter de och söker på en... Och då kan man fundera på huruvida de söker på alla elever på hela skolan, eller om det bara är vissa utvalda... Och är det bara vissa utvalda, DÅ är det läskigt... hu!

2009-01-22 @ 18:05:27
Postat av: Anonym

det var för övrigt jag som skrev den där kommentaren, men av någon anledning cencurerade datorn/internet mitt namn...

2009-01-22 @ 18:06:58
Postat av: Anki

igen!!! GAH!



/Anki (jag har överlistat systemet)

2009-01-22 @ 18:07:36
URL: http://annjoh.blogg.se/
Postat av: P3

Det där med att fel sorts människor läser sin blogg är jävligt känsligt, i och med att jag snackar skit om ett par ibland haha.

2009-01-22 @ 19:59:12
URL: http://ericcartman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0