Quitters don't fight and fighters don't quit

Igår var jag och tränade för första gången av många kommande. Har nyss färgat håret rött, vilket min träningscoach Matilda tyckte gjorde att jag såg ut som "någon som gillar Håkan Hellström". Vilket jag gör, men ändå. Detta ledde till mina liknelser av att träna på gym - det är lite som att gå på en konsert med Håkan Hellström och lite som sex. Let's take a look at that, shall we?

Svett. (Konsert och sex.)
Stönande och grymtande och flåsande. (Kanske mest sex, men kan förekomma under konserter också.)
Det blir bättre ju fler gånger man gör det. (Sex.)
Utropet "whoo!". (Konsert, förhoppningsvis inte sex.)
Instruktioner. (I viss mån konsert, i viss mån sex.)
Det gör ont efteråt. (Konsert kan göra det, förhoppningsvis inte sex.)

Ja, det är rätt mycket som är likt faktiskt. Det som är olikt är dels speglarna (jag vill åtminstone inte kombinera speglar och sex, men det är ju valfritt) och dels den dåliga musiken.

Lätt att jag ska fortsätta träna! Sex och Håkan Hellström, liksom. Sex med Håkan Hellström? Haha. Egentligen är det för att jag ska kunna äta choklad utan dåligt samvete. Det är också ett gott syfte!

Puss
Eder snart vältränade poptönt

Kommentarer
Postat av: Matilda

Visste du att om man googlar på blogg kommer Blondinbellas blogg upp som tvåa? fantastiskt.

Om man googlar på synchronised sinking kommer dock inte din blogg upp alls. tyvärr.

2009-01-06 @ 18:39:27
URL: http://whiteelephantt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0