This year is brand new but I'm the same

Jaha.
Nu är det nytt år. Jag skiter i det där med bloggpaus, jag märker att det inte känns bra i magen. Vill och behöver skriva jämt och hela tiden.

Jag hade ett fantastiskt fint nyårsfirande igår. Spelade spel och åt god mat, det var maximal trevnad. Idag har varit en städa och diska och slappa-dag. Och så har jag promenerat i kylan. 

Det känns onekligen lite fånigt att bli helt nollställd bara för att det är nytt kalenderår. Men det är i år som allt måste hända. Fixa studenten med ordentligt slutbetyg, jobba och överleva, göra något (antagligen plugga) till hösten... Ordna Sitt Liv. Den obligatoriska studentångesten.  

Puss
Eder popställda nolltönt

P.S. Jag är trött.

Kommentarer
Postat av: anki

gott nytt år!

härligt att vara tillbaka i jämtland? vi får ta och fira in det nya året när jag kommer upp; vi har ju fortfarande inte varit på paus :)

livet brukar ordna upp sig vännen! (om inte annat kan man ju "gömma sig" på folkis...)

2009-01-01 @ 21:03:23
URL: http://annjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0