Det slår en blixt genom rummet när jag kramar din hand

Jag skulle egentligen skriva något fint om Parentespojken, men ingenting finns att säga som inte redan är sagt av någon annan. 

Det slår en blixt genom rummet när jag kramar din hand. The perfect words never crossed my mind, 'cause there was nothing in there but you. Du gjorde mig lycklig och förvånad. And I feel like I can fly when I stand next to you. Har jag tappat bort mitt språk?/Det fastnar i ditt hår. Somebody should tell you why I'm crawling out of my skin. I will try to fix you. Det är något med dig, som att komma hem. I don't think about the sunshine or the moon or the stars, I don't believe them anyway, all I think about is you. I can't believe you actually picked me. 

Nu ger jag upp. Vissa känslor kommer utan språk. 

(Citat: Lars Winnerbäck, Snow Patrol, Blue October, Kent, Shout Out Louds, Coldplay, Säkert!, Timo Räisänen, Vapnet.)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0