Känn ingen sorg för mig...

...men nu åker jag till Göteborg. Om bloggen blir knäpptyst så är det inte för att jag har hamnat under en spårvagn, utan för att jag är utan internet. Om det blir så eller inte återstår att se men nu är ni upplysta.

Nu ska jag försöka få ner de skivor som ska följa med i min datorväska. Det ska bli spännande att se hur det går. Jag är så nervös för imorgon! Vaknade inatt av att jag var nervös. Men det ska gå bra. Jag ska göra det bra. (Lägg märke till hur jag uppmuntrar mig själv.)


Om jag inte hörs av: Ha det vackert.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Det är klart att det kommer att gå bra, för du vill ju verkligen det här. Eller hur ? Kram från ("tanten" med skyddsängel)

2008-08-24 @ 10:16:42
Postat av: Cami

Som om du inte skulle få tillgång till internet på en tidning! HAAAHAAA! Den var bra! På återhörande! xD

2008-08-25 @ 12:06:27
Postat av: carina

Jag hoppas att allt är bra med dig i den vackra vackra staden! :)Jag hör av mig någon dag framåt (

jag undrar om du kommer att läsa det här? Lite dumt att kommentera när du precis har upplyst om att du inte kommer att ha tillgång till internet... hm.!)

2008-08-27 @ 07:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0