It's going to be another shitty year

Gott nytt jävla år.
Den här dagen är så överskattad att den inte kan bli annat än misslyckad.
Jag var nykter och hade lite småångest till och från. Ganska mycket ångest i badhusparken när alla var asfulla och srek och ramlade och människor bara sprang förbi och raketer smållde alldeles för nära och ingen ville ha mig nära och allt var bara  kaoskaoskaos.
Och sedan såg jag en 747-bil, och då tänkte jag på dumjäveln som jag inte får tänka på men som jag tänker på varje dag.

Jag undrar vad som kommer att hända det här året som aldrig har hänt förut. Förra året vid den här tiden trodde jag att jag aldrig skulle dricka alkohol, och det ser vi ju hur det blev. Om ett år kanske jag har haft sex, vem vet. Annars får jag väl be någon manlig vän om en tjänst. Tveksamt att någon skulle göra det, dock. Tveksamt om det skulle gå ens. Eller så blir jag en sådan som dör oskuld. Då kan man ju undra när det skulle bli.

Jag vet inte var jag har många människor, det gör mig så fruktansvärt förvirrad. Idag skulle jag inte ta hand om någon lovade jag mig, för det orkar jag fan inte. Men folk hade ångest ändå och det påverkade mig ändå. Och så fick jag ångest och behövde tas om hand, så typiskt! Men well, jag behövde inte en timme. Mer som en minut.

January first and it's already clear
it's going to be another shitty year

Kommentarer
Postat av: Cami

No, no, no! Äna, Äna - pepp! Se det inte som ett nederlag att dina värderingar förändrats sedan förra året, det är ju meningen att man ska slå sig själv med häpnad! Allt kan hända. Mitt '07 var sjukt händelserikt och jag hoppas att '08 fortsätter att förvåna mig. Livet är liksom meningen så. (Eller vad vet jag om livets mening, men gissa kan man ju.)

2008-01-01 @ 20:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0