Akta dig för leggingsmaffian

Det blev ingen jacka för mig igår. Anledningen? Jag kan inte gå i affärer. På Carlings har de snygga kläder, men jag blir så stressad när jag är där för jag väntar hela tiden på att någon ska komma och kasta ut mig för att jag inte är tillräckligt cool för att handla kläder där. I alla övriga affärer hör jag bara inte hemma. Gina Tricot tillhör liksom de vackra folket, leggingsmaffian. Jag kan inte ha leggings eftersom mina ben är för korta (vissa personer skulle säga för tjocka, men jag tänker inte vara som vissa personer). Jag orkar inte sminka över hela mitt ansikte utan nöjer mig med att påpeka att jag har ögonfransar. Jag bryr mig inte riktigt om detdär med "dagens outfit". Jag drar till mig skeptiska blickar när jag går i det vita och fräscha bland alla rena klädesplagg. Och därför kan jag inte handla på Gina Tricot.

Därför är det Pocket Shop som är min affär. Jag är ordmissbrukare. Begraver mig i en bok när saker känns jobbiga. Kanske delvis för att på något sätt bli inspirerad till att skriva bra också. Jag läste igenom allt jag skrivit här hittills igår och insåg att jag är tråkig. Okej, men bara så jävla torr. Det var ingen trevlig insikt. Nu ska jag fan skriva något rasande bra, om jag så ska slå knut på mig själv. Det ska gå. Jag behöver bara sluta tänka så mycket.

Kommentarer
Postat av: Cami

Orka outfits! Naket ftw. 8)

2008-09-03 @ 16:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0