Fortsättningen på listan

De som inte nämndes igår.

Matilda Fernholm. Fantastiska människa. Jag tycker om henne för att hon är hon. Jag beundrar henne för hennes ledaregenskaper. Hon är otroligt förtroendeingivande. Hon är fenomenal. Hon är världens bästa Mattis. Dessutom har hon ett snyggt efternamn. Och så är det kul att jag inte är den enda som kan få "något vitt man kan få i håret" till något annat än mjäll. 

Rasmus Hellgren. Rasmus kan vända ens blick mot det som är bra när man envisas med att stirra sig blind på det som är skit. Han är en sjukt bra vän. Sjukt bra.  

Marcus Birro. Författare, men det visste du nog. Han skriver om ångest och depression så att man får gåshud. Fantastiskt bra.

J.K. Rowling. Jag är en tönt. Men Harry Potter-böckerna var väldigt viktiga för mig för inte alls länge sedan och en stor del i drömmen om att själv skriva en bok någon dag. Så att.

Listan kommer att fortsätta fyllas på. Läsning är frivilligt.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahahaha det där kommer jag få höra resten av mitt liv^^

2008-09-05 @ 16:18:57
URL: http://fallenone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0