Oh, I hear smashing drums and beautiful distortion

Nu har jag mailat Tiger Lou-recensionen till Gary.
Det här kan vara början eller slutet.

Ja, jag vet, jag och mitt hjärta och min dramatik. Men det är fan så det känns. Om jag misslyckas med det här som jag älskar att göra vet jag inte vad jag tar mig till med mitt liv. Men hey, det löser sig, eller hur?

Allting känns värre på natten. Kanske ska jag sova. Och önska att jag hade tagit med mig någon mer skiva hem över helgen. Vad ska jag göra imorgon? Jag måste ha en skiva att skriva om! Åh hjälp, jag är redan beroende. Går inte det här bra ligger jag risigt till. Hjälp.

Kommentarer
Postat av: Cami

Börja spinna på ett projektarbete vetja!

2008-09-07 @ 13:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0